Veelgestelde vragen

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Binnen enkele minuten na het voltooien van je bestelling ontvang je een bevestiging in je mailbox. 
Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan of die per ongeluk in je SPAM-mailbox terechtkwam.
Geen bevestigingsmail gevonden? Neem contact.

Waarom lukt mijn betaling niet?
Indien je een foutmelding krijgt met betrekking tot creditkaart autorisatie, controleer dan of je alle kaartgegevens (nummer/verificatiecode/vervaldatum) juist hebt ingevuld. Probeer daarna opnieuw jouw beveiligingscode met uw kaartlezer in te geven, en zorg ervoor dat de kaart actueel en geldig is. Indien je toch weer een foutmelding krijgt bij de tweede poging, Neem contact

Ik heb een verkeerd adres doorgegeven bij mijn bestelling. Wat nu? 
Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op +32 (0)3 482 40 24. 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kan altijd vóór de betaling de inhoud en het totale bedrag van jouw winkelwagen controleren. Nadat de bestelling is geplaatst, de producten voorbereid en verzonden zijn, is het jammer genoeg niet mogelijk om nog te annuleren/wijzigen.
Van gedachten veranderd? Retourneren kan binnen de 15 dagen na ontvangst.